نقاشی تکه تکه

مشارکت کنندگان:
رادین، ریحانه، سحر، علی، غزل، ملینا، مینا، نعیم، نیلوفر، یاسی

اوایل تیر ماه بود که دورِ هم جمع‌شدیم و با ذهن‌های تازه و سرشار کارگاه “نقاشی تکه‌تکه” را شروع کردیم و قاب‌هایی که شما در پایین این متن میبینید، سرانجامِ کارگاه ماست.
اما نتیجه کارگاه ما دو نقاشی بود . ما هر هفته دور هم جمع می‌شدیم و اوایل راجع‌ به ایده‌ و موضوع نقاشی‌هامان صحبت می‌کردیم و بعد از مدتی گفت‌وگو به نتیجه رسیدیم که دو بوم نقاشی داشته باشیم.
در بوم اول هر کدام از ما یکی از کتاب داستان‌های مورد علاقه‌مان را به نحوی که دوست‌ داشتیم، نقاشی کردیم و کنارِ هم چیدیم. هر نقاشی داستان خودش را دارد و بعضی از ما دوست داشتیم، داستان نقاشی را هم کنارش بنویسیم و اسم تابلو مشترکمان را “کتاب” گذاشتیم.

اما بومِ دوم درباره‌ی خودمان است. یعنی هر کس خودش را به هر نحوی که دوست داشته و احساس کرده، نقاشی کرده و دورِ هم این نقاشی‌ها را کنار هم گذاشتیم و اسمش را “من” گذاشتیم. آن‌چه شما در قابِ دوم می‌بینید در واقع همه‌ی ما هستیم، در کنار هم.

در جلسه پایانی نقاشی‌هایمان را کنار هم چیدیم و بوم مشترکمان را خلق کردیم و طبق تصمیمی که گرفتیم نقاشی‌ها را جداجدا هم در این صفحه قرار بدهیم. امیدواریم، ببینید، بخوانید و لذت ببرید.

خوشحال میشیم که نقاشی‌های ما رو تماشا کنین.

بوم اول

بوم چیدمان نقاشی‌های بخش اول

نقاشی سحر

نقاشی ملینا

نقاشی نعیم

نقاشی نیلوفر

نقاشی یاسی

بوم دوم

بوم چیدمان نقاشی‌های بخش دوم

نقاشی رادین

نقاشی ریحانه

نقاشی سحر

نقاشی علی

نقاشی غزل

نقاشی ملینا

نقاشی مینا

نقاشی نیلوفر

نقاشی یاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.