سفر به دنیای گمشده

زمان اجرا:
فصل دوم سروک
مشارکت‌کنندگان:
امیرمحمد، پردیس، ثمین، رادین، مرضیه، ملینا، یگانه، یوسف
راهنما:
کریما

آسمان شب، دنیای پر رمز و رازی است که دروازه‌ی آن هرشب و درست بعد از غروب آفتاب، وقتی مردم به خواب می‌روند، در بالای سر ما گشوده می‌شود، و تا سپیده‌دم ماجراهای اسرارآمیزی در آن رخ می‌دهد. و بعد از سپیده‌دم و تا زمانی که آفتاب طلوع کند، این دروازه یواش یواش بسته می‌شود. و زمانی که مردم بیدار می‌شوند، بی‌خبر از ماجراهای دیشب به زندگی روزانه‌ی خود ادامه می‌دهند.

دروازه‌ی این دنیای اسرارآمیز تا همین چند وقت پیش جلوی چشم مردم بود، و تابستان‌هایی که رخت‌خواب را بر پشت بام پهن می‌کردند تا از خنکی شب‌ برای خوابی راحت‌تر استفاده کنند، ساعتی محو تماشای آن سوی دروازه می‌شدند و بعد به خواب می‌رفتند. اما از زمانیکه شهرها توسعه یافته‌اند و مردم خنکی را با کولر به اطاق‌هایشان بردند، و تلاش کردند شب‌های شهر را مثل روز روشن کنند، نگهبانان این دروازه آن را از چشم مردم پنهان کردند، و راه ورود به دنیای اسرارآمیز شب گم شد!

ما در این پروژه قدم به دروازه این دنیای گمشده گذاشتیم تا شاید بخشی از اسرار آن را کشف کنیم… مجموعه‌ای از تجربه‌ها و یافته‌هایمان را در وبسایت زیر جمع‌آوری کردیم و از شما هم دعوت می‌کنیم که در مرور این تجربه، همراهمان باشید:

حکایتهایی از این پروژه

روایت یکی از همراهان

تجربه «ملینا» از پروژه سفر به دنیای گمشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.